4. Інформаційні приводи в ефективній фандрейзинговій кампанії

Частина 4.
6. Заклик про дофінансування.

 Дякуємо благодійникам, спонсорам, партнерам
 Звіт про залучення 75% бюджету
 Заклик зробити фінальні пожертви, для того, щоб проект розпочався

Здавалося б для чого так часто інформувати про хід фандрейзингової кампанії? Для чого турбувати громадян і бізнес так часто?


Справа у в тому, що громада, а особливо наші партнери, мають знати як рухаються справи нашої організації. Усі повинні бути певні у нашій професійності. А починати реалізацію проекту лише після того як буде зібрано необхідне фінансування та ресурси є професійним підходом. (В іншому випадку, організація, котра починає впроваджувати проект без необхідних ресурсів неминуче призведе до провалу та втрати довіри, й наступної співпраці та фінансування.)

Коли люди розуміють, що їх внеску недостатньо вони проявляють ще більшу активність. Тож нерідко трапляється так, що ті хто зробили пожертву на першому етапі, довідуючись, про потребу легко приймають рішення про додаткове до фінансування.

З рештою, більшість людей які ще не зробили пожертви ставляться до наших прохань вибірково. Якщо ми раз звернулися, наше звернення може бути проігноровано, або відкладене на потім.

Якщо ми більше не звертаємося – люди думають, що хтось інший зробив пожертву і немає потреби у їх внеску.

Коли ж наша організація звертається в третє і повідомляє, що ще потрібно небагато, то цього разу більше шансів досягнути розуміння саме нашого вкладу.

Тому в більшості фандрейзингових кампаній найбільше ресурсів залучається саме в кінці. Адже переважна більшість наших потенційних фінансових партнерів вже добре поінформовані про діяльність і наміри нашої організації.

7. Повідомлення про початок дій. За час поки триватиме інформаційно-фандрейзингова кампанія місцева громада може трохи призабути на який саме проект збиралося фінансування. Тому варто знову здійснити презентацію проекту й анонсувати через ЗМІ, а також персональні запрошення на участь у заходах проекту для фінансових партнерів.
 Привітання усіх з наповненим бюджетом проекту
 Подяка фінансовим партнерам
 Презентація етапів реалізації проекту
Учасникам даної інформаційної події можуть бути партнери та благодійники і спонсори.

8. Інформаційний супровід проекту. Кожна подія проекту має супроводжуватися прес-анонсом або запрошенням для учасників, спонсорів і ЗМІ, а також коротким інформаційним звітом. Не слід забувати, що масові події завжди мають супроводжуватися фандрейзинговими діями (збір у скарбнички, благодійні лотереї чи аукціони, організаційні внески учасників, поширення благодійних талонів для отримання публікацій чи літератури).