2. Інформаційні приводи в ефективній фандрейзинговій кампанії

Частина №2

Дану публікацію ми присвячуємо створенню інформаційних приводів у процесі залучення фінансування.


Інформаційні приводи це етапи поширення інформації, що фокусує увагу громадськості на певних подіях та спонукає активних громадян до дій. Існує щонайменше 4 рівні ключових повідомлень.



1-й – це просто інформація. Завданням інформації є створення фону або повідомлення про події, які матимуть чи мають місце бути (відбулися). Як правило цей рівень інформування швидко забувається тими, хто її отримує. Таку інформацію ми щодня отримуємо у новинах.

2-й рівень = перше + задана емоція. Тобто інформація повинна викликати у її отримувача певну емоцію (позитивну чи негативну). Це може бути соціальна реклама.

3-й рівень = перше + друге + готовність до дії. (На приклад: скринька для
доброчинних пожертв може містити зображення бенефіціантів і заклик зробити пожертву. У цьому випадку, вимірювання дієвості такого ключового повідомлення буде дорівнювати зібраній сумі у цій скарбничці.)

4-й рівень = перше + друге + третє + заклик до бездумної дії. (Цей рівень ключових повідомлень практично не використовується громадськими організаціями чи благодійними фондами, оскільки розрахований на радикально налаштовану цільову аудиторію, як на приклад релігійні фанатично налаштовані громади, заклик лідера яких може спонукати бездумне виконання дій у відповідності до наказу).