Пропагуйте добрі справи, а не організацію. Про інструменти маркетингу розказав громадським організаціям Львівщини Руслан Краплич

26-27 червня в стінах Українського католицького університету відбувався тренінг  "Застосування інструментів маркетингу для підвищення ефективної роботи інститутів громадянського суспільства".

Цей тренінг став першим в програмі навчань представників громадськості Львівської області, що проводиться Інститутом лідерства та управління УКУ в рамках програми навчань представників громадськості спільно з Львівською обласною державною адміністрацією.

В тренінгу взяли участь 25 представників громадських організацій зі Львова та області (Стрий, Дрогобич, Яворів).

Тренер Руслан Краплич допоміг учасникам зрозуміти, чому важливо пропагувати не організацію, не людей, а добрі справи, навчатися відрізняти поняття "благодійник", "спонсор", "меценат", "філантроп" і "донор", познайомив з пірамідою фінансової стійкості. Тренінг пройшов у дружній атмосфері, з акцентом на практичні вміння – тому протягом двох днів вдалося поекспериментувати із залученням ресурсів, аналізом мотивів фінансових партнерів та з моделями комунікації.

Спогад учасниці  «Без сумніву, проводив тренінг професіонал і практик. Даний тренінг позитивно надихає на втілення наступних кроків, налаштовує на роботу. Наприклад, плануємо організувати грандіозний фестиваль, в ідею якого ніхто не вірить. Але я вірю і таке навчання посилює цю віру і дає інструменти для її втілення».

Nataliya Bordun,
director
Institute of Leadership and Management,
Ukrainian Catholic University