Безкоштовний онлайн-курс «Фандрайзинг для навчальних закладів»
Проєкт USAID «Економічна підтримка України» оголошує набір учасників серед представників навчальних закладів на безкоштовний онлайн-курс «Фандрайзинг для навчальних закладів».
Кількість місць – 90 учасників
Цільова аудиторія – викладацький та менеджерський персонал навчальних закладів
Початок курсу - 31.03.2023 о 14:00 (12 занять по 2 години кожне).
Графік занять - понеділок, середа, п'ятниця 14:00 (детально нижче).
Реєстрація за посиланням - натисніть тут
Учасники курсу навчаться будувати фандрайзингову стратегію для свого навчального закладу, щоб залучати донорські кошти та пожертви від організацій та приватних осіб.
Ви навчитесь:
впроваджуючи фандрайзинг-плани в рамках визначеної стратегії, формувати диференційовані джерела фінансових надходжень;
розподіляти зусилля і забезпечити диференційовані доходи одночасно з багатьох джерел - місцевих, регіональних, національних, зовнішніх;
організовувати фандрайзингові заходи, у т.ч. з використанням інтернет- ресурсів;
будувати комунікаційну стратегію з існуючими та потенційними донорами та благодійними організаціями;
впроваджувати освітні інновації задля взаємного збагачення закладів освіти спільно з корпораціями, бізнесом.
Після кожного заняття передбачені практичні завдання з розробки окремих елементів фандрайзингової стратегії.
По завершенню курсу з фандрейзингу експерт з фандрейзингу Руслан Краплич надасть додаткові консультації (індивідуальні та групові) з складання елементів фандрейзингової стратегії та фандрейзинг-плану для університетів (освітніх установ) учасників.
А також організує і проведе додаткові відео-подкасти для більш ефективного застосування фандрейзингових рекомендацій та розгляду ефективних і ефектних практик фандрейзингу університетів. Графік консультацій та відеоподкастів з фандрейзингу буде обговорений з учасниками курсу.
Автор та ведучий курсу
Руслан Краплич
• Експерт програм міжнародної технічної допомоги,
• Редактор журналу «Вісник благодійництва».
• Відомий тренер для громадських і благодійних організацій.
• Автор 20 книг та 120 статей, навчально-тренінгових курсів.
• Працював у проектах ООН, Альянсі Партнерства Каунтерпарт, Українській освітній програмі ринкових реформ, Програмі «Партнерство за прозоре суспільство» АМР США.
• Активний член Ротарі з 2002 року. Паст президент Клубу Ротарі-Рівне та Клубу Ротарі-Київ-Столиця.
- Відгуки про Руслана Краплича
Графік
31 березня
Вступ. Знайомство. Що таке фандрейзинг? Якими є правила фандрейзингу? Чому люди дають гроші (відмовляють) для Університетів й освітніх установ?
Домашнє завдання: Скласти презентацію свого навчального закладу на 4 слайди.
03 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Як монетизувати та капіталізувати Базу даних фінансових партнерів відділу фандрайзингу (вправа місто М…)? Якою є модель фінансової життєздатності закладу освіти (Діаграма фінансової життєздатності Р. Краплича)?
Домашнє завдання: створити прототип бази даних фінансових партнерів.
07 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Розгляд успішних прикладів застосування: 30 інструментів фандрейзингу, якими користуються освітні інституції України.
Домашнє завдання: описати фандрейзингові інструменти, якими користується Університет і визначити нові\додаткові, що ними буде користуватися найближчим часом.
10 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Як відібрати ідеального фандрейзера? Як розподілити ролі співробітників відділу фандрейзингу? Яким має бути план і посадова інструкція фандрейзера?
Домашнє завдання: скласти посадову інструкцію та план дій фандрейзера до кінця 2023 року.
12 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Як управляти фінансовими потоками навчального закладу за допомогою системи ефективного бюджетування (Кеш-Фло)?
Домашнє завдання: скласти діаграму руху фінансових потоків свого навчального закладу.
14 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Як застосувати у фандрайзингу 3 кола наших зв’язків та Стенфордську модель комунікації й ефектних ключових повідомлень? Як готувати ідеальні листи?
17 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Як організувати та провести у 10 етапів фандрейзингової кампанії?
Домашнє завдання: скласти план фандрейзингової кампанії свого навчального закладу?
19 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Які ІТ-інструменти, месенджери й автоматизовані системи допомагають фандрейзингу? Якою є роль наших електронних сторінок у краудфандингу?
Домашнє завдання: скласти план застосування ІТ-рішень та краудфандингової кампанії.
21 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Як організувати роботу зі студентами та волонтерами для забезпечення фінансової життєздатності університету? Як формувати мережу відданих партнерів нашого навчального закладу?
Домашнє завдання: скласти план роботи зі студентами, волонтерами, партнерами у залученні ресурсів.
24 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Яких норм етики та безпеки дотримуватися в ході ведення фандрейзингової діяльності, щоб посилити довіру до фінансових партнерів?
Домашнє завдання: скласти правила етики та безпеки у фандрейзингу, яких буде дотримуватися освітня інституція.
26 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Як скласти спонсорський пакет та залучати бізнес до діяльності університету, щоб забезпечити взаємовигідне партнерство з підприємцями та корпораціями?
Домашнє завдання: скласти спонсорський пакет для бізнесу.
28 квітня
Розгляд виконаних домашніх завдань. Скільки коштує фандрейзинг й організація фандрейзингових кампаній? Де та як залучити ресурси для виконання фандрейзинг-плану освітньої\наукової діяльності?
Домашнє завдання: скласти бюджет фандрейзингу. Визначити коло партнерів для залучення ресурсів на фандрейзингову кампанію.
Реєстрація за посиланням - натисніть тут