"CORE / ЯДРО" - Практичний курс Руслана Краплича "100% успішний проект"

Перегляньте відео запрошення експерта курсу Руслана Краплича.

Будь ласка, уважно прочитайте інформацію нижче про: тривалість, реєстрацію, формат занять, результати які ви отримаєте, детальну програму, про ведучного, відгуки, сертифікат.  
Лінк на реєстрацію внизу сторінки 

Тривалість - 1 місяць інтенсивного навчання + 1 місяць підготовка проекту з перевіркою виконаних ДЗ і та супроводом Руслана Краплича.


СТАРТ групи
22.04.2024
долучайтеся (посилання внизу сторінки).


ФОРМАТ
  1. Щопонеділка ZOOM-заняття Русланом Крапличем, де ви маєте змогу задавати безліч запитань.

  2. Крім щотижневих ZOOM-занять ви маєте доступ до платформи з покроковими відео уроками, шаблонами документів + практичні завдання + індивідуальна перевірка ДЗ Русланом Крапличем. 


ВАШІ РЕЗУЛЬТАТИ ПІСЛЯ КУРСУ

1. Ніякої теорії. До завершення курсу ви створите свій проект для отримання фінансування (подачі в донорські організації чи для залучення з локальних джерел).

2. Ви одразу працюєте над власним проектом.

3. Ви не витрачаєте ресурси та час на проїзд, проживання в готелях.

4. Ви отримаєте зворотній зв'язок на кожне із ваших завдань (частин проекту).

5. Ви можете брати участь в навчанні проектною командою.

6. Ви можете знайти нових партнерів серед учасників попередніх потоків використовуючи нашу закриту Facebook групу.

7. Ви зможете поділитися на наших інформаційних ресурсах (сайт, Facebook, YouTube) новинами та історіями успіху в реалізації ваших проектів.

8. Ви отримуєте рекомендації від експерта Руслана Краплича для вибору фонду (джерела фінансування).

9. Ви напишете проект і подасте його донору.


ПРОГРАМА

ТЕМА 1. ЩО ТАКЕ «ДОНОРИ»? ЯК ЇХ ШУКАТИ І ЗАЛУЧАТИ ДО СПІВПРАЦІ?

Завдання: скласти власну базу даних міжнародних і вітчизняних донорів. Ознайомитися з їх програмами та відмітити тих, хто потенційно може підтримати діяльність нашої організації.

Додаток: матриця (база даних донорських інституцій). 


ТЕМА 2. ЯК ЕФЕКТИВНО ПРЕДСТАВЛЯТИ СВОЮ ОРГАНІЗАЦІЮ ФІНАНСОВИМ ПАРТНЕРАМ?

Завдання: скласти презентацію своєї організації на 1-2 сторінки, відповідаючи на питання: хто ми? чого досягли? як використовуємо ресурси? Що хочемо звершити?


ТЕМА 3. ЯК ВИБРАТИ ПОСИЛЬНУ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМУ?

Завдання: Сформулювати 1-3 проблеми, обрані за 4-ма критеріями (Більшість у громаді знають про проблему і бажають її вирішення; Вирішити можливо на локальному рівні; вирішити можливо завдяки співпраці 3-х секторів; Люди здадуть хоча б по 1 грн., для її вирішення) 


ТЕМА 4. ЯК КОРИСТУВАТИСЯ «ДЕРЕВОМ ПРОБЛЕМ»?

Завдання: описати проблему, вказавши її наслідки та причини, послуговуючись достовірними джерелами інформації.


ТЕМА 5. ЯК ФОРМУЛЮВАТИ МЕТУ І ЗАВДАННЯ?

Завдання: поставити мету проекту, послуговуючись критеріями SMART (QQTL) і завдання методом декларування (Що? Хто? До якого часу? Яким чином?) 


ТЕМА 6. ЯК НЕ УПУСТИТИ У ПЛАНУВАННІ ДЕТАЛЕЙ, ЯКІ НЕ МОЖУТЬ БУТИ ДРУГОРЯДНИМИ? ВИДИ ПЛАНІВ У ПРОЕКТАХ.

Завдання: скласти діаграму Ганта за проектом.

Додаток: Діаграма Ганта.


ТЕМА 7. ЯК ВИБРАТИ КРАЩІ МЕТОДИ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ?

Завдання: Описати методи виконання кожного з пунктів плану у таблиці, провівши оцінку ефективності (+ – ), обґрунтувати обраний метод. 


ТЕМА 8. ЯК ПРОГНОЗУВАТИ І ВИКЛАСТИ РЕЗУЛЬТАТИ?

Завдання: Описати 3 рівні результатів проекту


ТЕМА 9. ЩО МОНІТОРИМО І ЯК ОЦІНЮВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ?

Завдання: Скласти систему методів відстеження (моніторингу) ефективності кожного з результатів проекту і визначити період для підсумкових рішень (оцінки), які впливають на покращення результатів і позбавлять нас ризиків (коригувати план і методи виконання проекту).

Додаток: Матриця плану дій, продуктів проекту та моніторингу. 


ТЕМА 10. ЯК ЗРОБИТИ БЮДЖЕТ ПРОЕКТУ РЕАЛІСТИЧНИМ?

Завдання: Виписати необхідні для реалізації плану проекту, ресурси, визначити хто, і які саме ресурси може подати на місцевому рівні і підрахувати статті витрат, які необхідні від донора послуговуючись схемою (матрицею).

Додаток: Бюджетні категорії. Матриця бюджету проекту.


ТЕМА 11. ЯК ДОНОРИ ОЦІНЮЮТЬ ПРОЕКТ?

Завдання: Запросити групу незалежних експертів, надати їм оціночні форми і проект, зібрати їх коментарі та оцінки, щоб вдосконалити проект і довести його до легкого сприймання.

Додаток: Критерії оцінки проекту. 


ТЕМА 12. ЯК ПЕРЕКОНАТИСЯ У ЖИТТЄЗДАТНОСТІ ПРОЕКТУ?

Завдання: Описати дії, які забезпечують організаційну, полісі фінансову життєздатності проекту та внести поправки до плану (завдань) і результатів проекту. ( Відповісти: в чому ноу-хау проекту?).


ТЕМА 13. ЯКУ РОЛЬ ГРАЮТЬ ДОДАТКИ?

Завдання: Скласти перелік додатків і підготувати їх для подання донору. 


ТЕМА 14. ЯК ПОДАВАТИ ПРОЕКТ ДОНОРУ?

Завдання: 

а) Скласти резюме проекту (для донора).

б) Визначити відповідальну особу донорської організації та зателефонувати їй щоб домовитися про попередній розгляд резюме проекту.

в) Підготувати проект і додатки для надання донору.

г) Запросити представника донора відвідати організацію (регіон).


ТЕМА 15. ЯК ОРГАНІЗУВАТИ СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ І ВИКОНАННЯ ЯКІСНИХ (ЕФЕКТИВНИХ) ПРОЕКТІВ?

Завдання: 

а) Скласти список групи експертів, які готуватимуть проекти і контролюватимуть їх виконання.

б) Ознайомити членів проектної групи з правилами (стандартами), які потрібно адаптувати для своєї організації.

в) Скласти план підготовки проектів, згідно бази даних донорів.

г) Скласти перелік вимог до персоналу і CV. 


ТЕМА 16. ЯК ЗАБЕЗПЕЧИТИ НОУ-ХАУ І ВРАЗИТИ ДОНОРА «НАПОВАЛ» СВОЄЮ СИСТЕМНІСТЮ?

Завдання: Знайти посередника, який може представити проект донору з використанням інноваційних методів презентації.


ТЕМА 17. ЯК ЯКІСНО ВИКОНАТИ ПРОЕКТ І ПУБЛІЧНО ЗВІТУВАТИ?

Завдання: Розробити перелік звітних документів і їх зразків включно з переліком публікацій (анонсів, релізів, звітних аналітичних статей і діаграмами) та визначити відповідальних за підготовку кожного зі звітів.

Додаток: Форми звітності (про заходи, в тому числі тренінги; публікації, в тому числі контент-аналіз публікацій в ЗМІ; проекти), що включає кількісні показники (продукти) й якісні зміни, що відбудуться внаслідок виконання проекту. 


ТЕМА 18. ЯК ЗАБЕЗПЕЧИТИ РОБОТУ КОМАНДИ?

Завдання: підготувати посадові інструкції, політики та регламенти для кожного з працівників проекту із зазначенням кількісних і якісних показників за кожен день, тиждень, місяць, квартал, півріччя, рік виконання проекту.


АВТОР ТА ВЕДУЧИЙ

Руслан Краплич 

• Експерт програм міжнародної технічної допомоги, 

• Редактор журналу «Вісник благодійництва». 

• Відомий тренер для громадських і благодійних організацій. 

• Автор 20 книг та 120 статей, навчально-тренінгових курсів. 

• Працював у проектах ООН, Альянсі Партнерства Каунтерпарт, Українській освітній програмі ринкових реформ, Програмі «Партнерство за прозоре суспільство» АМР США.

• Активний член Ротарі з 2002 року. Паст президент Клубу Ротарі-Рівне та Клубу Ротарі-Київ-Столиця.


ВАРТІСТЬ


Координатор

Фандрайзер

Повна програма курсу 

18 модулів з практичними завданнями

так 

так 

Чек-листи и шаблони 

Покрокові інструкції для швидкого створення проекту

так 

так 

Доступ в особистий кабінет 

Перегляд уроків на любому пристрої в зручний час

6 міс

12 міс 

Закритий телеграм чат 

Якісний нетворкінг та створення партнерства з однодумцями

так 

так 

Групові розбори

Регулярна участь в 4

групових розборах завдань з Р.Краплича в ZOOM

так 

так 

Перевірка та зворотній зв'язок

по виконаним завданням особисто Р.Крапличем

так 

так 

Сертифікація

Сертифікат про проходження курсу при виконанні всіх ДЗ і підготовці проекту

так 

так 

Бібліотека 

Доступ до бібліотеки книг Р.Краплича

ні  

так 

Кількість 

осіб від організації з доступом до акаунту навчального кабінету

1

3-5

Менторство після навч.

змога відвідувати ZOOM розбори та отримувати практичні консультації Р.Краплича щодо підготовки проектів. 

ні

так 

ZOOM-курс “Локальний фандрейзинг: Як ефективно залучати кошти для проектів”, 5 модулів, запис 11+год., 

ні

так 

Вартість, грн.

Координатор

Фандрайзер


Вартість, грн.

 

3999

7999

щоб зареєструватися.



ГАРАНТІЯ 
Ми 100% повернемо кошти, якщо ваші очікування від курсу не будуть виправдані.



Приклад сертифікату учасника





Лишилися запитання?
Задайте їх Руслану Крапличу [email protected]

***

Курс "100% успішний проект" як і проект "Академія фандрейзингу Руслана Краплича"

реалізується Фундацією ім.князів благодійників Острозьких 


за підтримки ГО Ротарі-клуб "Київ-Столиця"

Підтримати проект можна тут.